Wataha

Opis forum

Ogłoszenie

Image and video hosting by TinyPic

#1 2014-08-22 09:54:28

 Krzysioo

Master

9455936
Skąd: Katowice
Zarejestrowany: 2014-07-03
Posty: 54
Punktów :   
RS nick: Krzysioo
Combat level: 137
Total level: 2435+
Ranga klanowa: Lider
Waga Głosu: 7
WWW

Rangi klanowe - Dyskusja.

Szanowni klanowicze!

Pojawiła się wczoraj sugestia, że rangi klanowe zdobywane są dość szybko.
("Niedługo wszyscy będą mieli te samą wysoką rangę")

Jakie jest wasze stanowisko ? Proszę o wasze komentarze.

-------------------------------------------------------------------
PS: Obecny szablon przyznawania rang znajduje się tutaj -> http://www.7thzone.pun.pl/viewtopic.php?id=9
W razie porozumienia, postaram się przygotować bardziej precyzyjne reguły przyznawania rang (ewentualnie wieksze wymagania).
Jednak zależy mi aby uniknąć komplikacji naszej prostej umownej formy.
                                                                                                                                              Pozdrawiam.


Jestem tym, na co się zgadzam i czego odmawiam.

Offline

 

#2 2014-08-22 14:33:44

 sandman pl

Iron

Zarejestrowany: 2014-07-18
Posty: 11
Punktów :   
RS nick: Saagi
Combat level: 135
Total level: 2.3+
Ranga klanowa: Deputy Owner
Waga Głosu: 6

Re: Rangi klanowe - Dyskusja.

Zdecydowanie za szybko, proponuje, aby sama praca w cytadeli bez, żadnego innego aktywnego wkładu dawała możliwość tylko zdobycia rangi sierżanta. Cytadela jest w zasadzie sama w sobie nagrodą więc nie ma sensu dawania rang za przebywanie w niej. Niech zdobycie 3 capów w cytce daje awans o jedno oczko tak, że zdobycie rangi sierżanta będzie wymagało pokonanie 9 capów( mniej więcej 1.5 miesiąca, wtedy osoba która dostaje rangę oficerską będzie już z klanem w miarę zaznajomiona.
   A co do wyższych szarż to niech będą przydzielane przez głosowanie wyższych stopniem tzn. do otrzymania rangi porucznika jest potrzebna zgoda większości, która będzie składać się z ludzi o rangach od kapitana wzwyż i dalej podobnie( na kapitana trzeba mieć zgodę Generałów+ itp). Ograniczyłbym też możliwość przyznawania rang oficerskich, np.1 generał na 15 graczy, 1 kapitan na 10graczy i 1 porucznik na osób 5, na rangi od administratora wzwyż takich ograniczeń bym nie zakładał, bo póki co jesteśmy jeszcze za małym klanem, a ilość graczy z tymi rangami będzie się sama ograniczała przez konieczność wygrania w wyborach. Prócz tego wprowadziłbym dość ograniczoną demokracje, tzn. czym wyższa ranga tym mocniejszy głos w czasie wyborów:

  - Porucznik 1ptk.
  - Kapitan 1.5ptk.           <---- Od tej rangi możliwość noszenia avka.
  - Generał 2ptk.           
  - Administrator 2.5ptk.
  - Organizator 3ptk.
  - Koordynator 3.5ptk.
  - Nadzorca 6ptk
  - Zastępca 7ptk.
  - Lider 10ptk+ prawo veta.

Ostatnio edytowany przez sandman pl (2014-08-22 15:05:03)


http://www.draynor.net/stat/living_caverns/male/hd_defencecape_1/Saagi.png

________________
WHITE POWER, BLACK POWER, RED POWER, PINK POWER i inne kolory power

Offline

 

#3 2014-08-22 15:08:20

 Bekow2

Administrator

Skąd: Hell
Zarejestrowany: 2014-08-06
Posty: 21
Punktów :   
RS nick: Bekow2
Combat level: 137
Total level: 2452
Ranga klanowa: Deputy Owner
Waga Głosu: 6
WWW

Re: Rangi klanowe - Dyskusja.

Powiem tak, za wbijanie capa, zapraszanie ludzi powinny byc ptk, tak jak mniej więcej podał sandman lecz za wbicie capa np dac 1 ptk i aby zdobyc admina to jest z 5 ptk czy cos takiego


http://www.draynor.net/stat/greenfrost/male/prayer_skillcape/Bekow2.png

Offline

 

#4 2014-08-22 15:46:22

 Krzysioo

Master

9455936
Skąd: Katowice
Zarejestrowany: 2014-07-03
Posty: 54
Punktów :   
RS nick: Krzysioo
Combat level: 137
Total level: 2435+
Ranga klanowa: Lider
Waga Głosu: 7
WWW

Re: Rangi klanowe - Dyskusja.

Zdecydowanie za ostro podchodzisz Sadman do kwestii moim zdaniem, choć pomysły masz ciekawe.
Avka nie da się mieć poniżej rangi admina, jest to minimalna systemowa ranga z dostępem do tego prawa. Gdyby było inaczej pewnie od niższego stopnia dawno byłaby u nas dostępna.

Podoba mi się zwiększenie wymagań, tzn większa ilość capów za rangę.. lecz sprawa głosowań nad każdym indywidualnym osobnikiem może przybrać charakter monotonny a już na pewno nie będzie kojarzyć się z czymś miłym. Jak pisałem wyżej, nie chcemy komplikować za bardzo systemu i nie uzależniać się od siebie wzajemnie.
I ostra krytyka ode mnie w kierunku pomysłu z proporcjami typu 1 ktos tam na 10 innych.. Mamy za cel dogadać się w sprawie podniesienia wymagań, jednak każdy powinien mieć wolną drogę do przewidywanej najwyższej rangi. (Oczywiście po spełnieniu danych wymagań).

Sam myślę nad projektem w którym każda ranga od generała będzie nakładała na gracza jakieś przywileje, jak i obowiązki. Myślę że Twój komentarz
bardzo przyda mi się przy konstrukcji ów projektu.
-----------------------------------------------------------

Bekow, system punktowy wprowadziłem w SF i wiem że to dobra sprawa ale jednak organizacja wygląda tu dobrze tylko w teorii. Ludzie zaczynają kombinować.


Jestem tym, na co się zgadzam i czego odmawiam.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.074 seconds, 10 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.mistrzowiewf.pun.pl www.darkhunters.pun.pl www.niewielkiazyl.pun.pl www.thesims2.pun.pl www.xiaolingamepbf.pun.pl